24 Kasım 2011

HANİMİŞ TURNEDE - GAZİANTEP

Her gittiğim şehirden sonra o şehirde neler yaptığımızı anlatan yazı ve resimler koymak istiyorum Hanimiş'e ama malesef fırsat bulup yapamadım. En son Kayseri'de kalmışım. Ondan sonra neşeli bir İzmir turnesi ve hemen akabinde Antalya turnesi oldu. Umarım en kısa zamanda orada geçirdiğim günler hakkında yazabilirim. Çünkü pek çok müstakbel pasta ustası ve amatör pastaseverle tanıştım, yeni yeni şeyler öğrendim, bazen çok şaşırdım, çok konuştum, pek yoruldum, bol bol güldüm, fotoğraflar çektim. Bunları ilk fırsatta sizlerle de paylaşmayı çok isterim.

Önümüzdeki hafta Gaziantep'te olacağım. (bunu duyan herkes bana baklava sipariş ediyor) Gaziantep programı şu şekilde:


Pastaseverlerle Buluşma:

Görünen o ki Antep'te atölye çalışması yapmayacağız. Ama gelmek isteyenlerle 28 Kasım Pazartesi günü öğle saatlerinde buluşacağız, sohbet edeceğiz. Bu buluşma herkese açıktır. Lütfen takip edenler nerede ve kaçta buluşalım konusunda benimle telefonla (506-5088923) ya da e-posta ile (hanimis@gmail.com) irtibata geçsin.

Öğrencilerle Buluşma:

29 Kasım 2011 Salı günü Gaziantep Üniversitesi Gastronomi ve Mutfak Sanatları bölümünde Yrd. Doç.Dr. İlkay Gök Pınarlı'nın Tatlı ve Pasta dersine konuk olacağım. Öğrencilerle birlikte uygulamalar yapacağız. Hep birlikte değişik değişik pastalar hazırlayacağız. Heyecanla salı gününü bekliyorum.

Turnedeki diğer şehirleri ve tarihlerini aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz. Detaylar netleştikçe o şehirlerle ilgili bilgilendirmeyi yine buradan duyuracağım.


DSC_3438_binder_banner

9 yorum var:

Adsız dedi ki...

Turnenizdeki en guzel sehir bence. Bol bol gezin, bol bol yiyin. iyi egleceler. İrem

Mübeccel dedi ki...

süper! ben çok sevdim Antep'i, yemekler süper, baklava süper, insanlar süper!!!

mutlaka Yörem Mutfak'ta ev yemekleri yemeni tavsiye ederim

Zeynep dedi ki...

Gaziantep eşimin memleketi,harika yemekleri,enfes kebabları,muhteşem tatlıları ...kısacası cennete gidiyorsun tadını çıkar.Kahkenin tadına bakmadan,yuvarlama yemeden sakın dönme...

Adsız dedi ki...

merhabalar merhabalar trabzona gelmenizi dört gözle bekliyroum lütfen kaçırmıyım ne olur...görüşmek üzere çok teşekkürler beni şimdiden kaydedin ne olur ??

behnuryavuz@gmail.com

Adsız dedi ki...

Vee gaziantep gastronomi öğrencileri Işıl hanımla inanılmaz pastalara imzalarını atarlar :) o şanslı öğrencilerden birisi olarak Işıl hanımın renkli kişiliği ve pasta konusundaki uzmanlığı ve bizim de konu pasta olunca coşup artan arzumuz birleşince ortaya mükemmel işler çıktı :) umarım yine buluşma fırsatı buluruz kendisiyle :) ceyhun

LaMa dedi ki...

turneli kurs hariak fikir, bu kebapli pasta da oyle !

sibelyalcincom dedi ki...

istanbul niye yok:((

ht dedi ki...

if they free me from this prison
if that railroad train was mine
I bet I'd move it just a little bit further down the line
Far from Folsom prison, that's where I want to stay..

and I wonder why on hanimis
there's no new post today

hanimiş dedi ki...

Teşekkür ederim.. Önerileri dinledim. Bol bol yedim :)

Ceyhun yorumuna çok güldüm. Dediğin gibi umarım yeniden bir araya gelme fırsatı bulabiliriz.

Lama :)

Ev atölyesi.. sanırım 2012 yılı başında İstanbul'da da yapacağız böyle buluşma organizasyonları..