20 Ekim 2010

"BUTİK PASTACILIK"

48 yorum var:

Yelda Gürbüz Erdoğan, PMP, PMI-ACP, PMI-PBA dedi ki...

Bu kitap ile birlikte pastacilik doktorani aldigini dusunuyorum :) tebrikler :)

Hülya dedi ki...

Yaşasııın hemen satın alacağım.
Tebrikler

Bengü dedi ki...

Kitabınızı en kısa zamanda alacağım. Size ve Berna Hanım'a da imzalatacağım. Pasta Malzemelerinde gözatma fırsatım oldu. Çok çok başarılı ve kaliteli bir kitap olmuş. Artık Türkiyede de bu tür yayınlara ulaşabilmek ne güzel :) Serinin devamını bekliyoruz.

CakeInn dedi ki...

kitabınızı aldım. Muhteşem gerçekten. hertürlü bilgi var. hiç bir detayı atlamayıp altlarına not bile düşülmüş. tam aaa bunda su malzememi kullanılmış acaba derken asagıda sanki sordugum soruyu duyar gibi cevap vermişsiniz. Hiç kimse bunca mutfak sırrını paylaşmayı ne ister nede cesaret eder. sonucta ekmek kapımız:). muhtesemsiniz kelimelerle ifade edemiyorum kitabınızın yararlılıgını. ellerinize sağlık. sevgiler

Adsız dedi ki...

Işıl Hanım belki hatırlarsınız 2 sene önce mailleşmiştik. Adana'da olduğum için kurslarınıza katılamıyordum. Ama sayenizde oğluma çok güzel bir pasta yapmıştım (tren thomaslı). O günden beri de çocuklarımın doğumgünü pastasını kendim yapıyorum. Çok sevindim kitabınızın çıkmasına. Hemen sipariş verdim idefixten. Galiba en ucuz orada satılıyor. Heyecanla bekliyorum.

Adsız dedi ki...

Şekerimmmmmmmm hayırlı uğurlu, bol satışlı olsun.

Deniz Bilgi dedi ki...

aldım inceledim denedim super super super :) emeğinize saglık!

Selen dedi ki...

Işılcım,
Çok sevindim tebrikler. Size de bu yakışırdı. Hemen alacağım.

Selen

İrem dedi ki...

Yukarıda adsız olarak görünen yorumu ben yazmıştım. Kitabım geldi. Güzel bir kitap olacağını biliyordum ama tahmin ettiğimdende güzel olmuş. Fotoğraflar harika. Anlatımlar son derece detaylı. Sizin, Berna Hanım'ın, Hürkan Bey'in ve emeği geçen herkesin ellerine sağlık.

Bahar Şanver dedi ki...

Merhaba Işıl
Hayatta en takdir ettiğim şey ideallerinin peşinden giden insanlar.Sen de öylesin.Daha birçok kitap yazacağını biliyorum.Anlatımın o kadar güzel ki başka konularda da yazsan okuyucu kitlen peşinden gelir.Sade ,espirili,samimi ve sıcak duygularını karşındakilere öyle güzel aktarıyorsun ki seni kutluyorum.

sevgilerle

Bahar Şanver

white stripes dedi ki...

fall is here, hear the yell
back to school, ring the bell
brand new shoes, walking blues
climb the fence, book and pens
i can tell that we are gonna be friends

walk with me, suzy lee
through the park, by the tree
we will rest upon the ground
and look at all the bugs we've found
then safely walk to school
without a sound

lezzetduragi dedi ki...

tebrik ederim canım.
devamını bekliyoruz
sevgilerler vildan-lezzetduragi.

Aslı Bakır dedi ki...

Çok tebrik ederim. Nihayet bizim de kendi dilimizde böyle bir kaynağımız oldu. Nereden satın alabiliriz?
Aslı Bakır

Bir Porsiyon Öykü dedi ki...

Tebrik ederim, kitabı gordukten sonra blogu kesfetmek ve yorum gondermek ayri bir zevk oldu benim icin:)
Sevgiler,

NİLUFER KALAFAT dedi ki...

kitabı aldım ..cok basarılı..hergun faydalanıyorum..Isıl hanıma sorularımı sabırla yanıtladıgı ıcın ayrıca tesekkur edıyorum...

Tijen dedi ki...

Sevgili Işıl,
İkinizin de ellerine sağlık. İçinde ne çok emek olduğunu ancak başka yazarlar anlar gibi geliyor (ve bu emeklerin karşılığının asla maddi olmadığını, sadece ve sadece güzel dostlar kazandırdığını da).
Yolu açık olsun bebeğinizin.

Esra dedi ki...

Hocam harikasınız.Bugün kitabınızı Akmerkez D&Rda gördüm, hemen aldım. Cok gururlandım sizleri tanıdığım için.

gastronot dedi ki...

Nihayet : ))
Sevgili Işıl tebrik ederim. Daha nice nice kitaplara.
Bahar YAKA

ebru dedi ki...

cok sevindim kitaba, ve cok da merak ettim. turkiyeye gelir gelmez alicam,
larissadan sevgiler

Adsız dedi ki...

Yemek yapmayı çok seven ama pasta yapmaya cesaret edemeyen bir mimarım. Dün gece doğumgünüm sebebiyle eşim kitabınızı hediye etti. İki saate yakın süredir sitenizden ayrılamadım. Yazılarınız çok teşvik edici ve heveslendirici. Yemek hazırlamayı seviyorum ama tatlıları hep hazır alırdım şimdi ilk fırsatta kendi pastamı yapabilmeyi umuyorum. Pınar Doğan

Adsız dedi ki...

Sayin Esra, Akmerkez'de D&R yok ki!

hanimiş dedi ki...

Teşekkür ederim Yelda, Hülya ve Bengü.

Ne güzel şeyler yazmışsınız CakeInn (Esra? Ahu?). Gerçekten çok mutlu oldum böyle düşünmenize. Ne mutlu bize..

İrem Hn. tabii hatırladım sizi.Gerçekten Tren Thomas'lı pastanız da Sünger Bob'lu pastanız da çok başarılıydı. Faydam olduysa ne mutlu bana. (not: Artık göndermiyorsunuz yaptıklarınızın fotoğraflarını.) Ben de kitapta emeği geçen herkes adına size teşekkür ederim.

Esra şekerimmmm böyle olmaz ama hani bizim kraftlı tebrik kartımız?

Deniz Hn, bloğunuz da yaptıklarınız da çok neşeli. Kitabımızı beğenmenize çok memnun oldum.

Desteğin ve ilgin için teşekkür ederim güzel Tuana'nın annesi ve komşucuğum Selen..

Yengeciğim güzel sözlerin için teşekkür ederim. Her zaman gösterdiğin ilgi ve destek için minnettarım.

Dear Jack and Meg :) i can tell too that we are gonna be friends :)

Merhaba Vildan (ex çekirge), çok zaman oldu senden haber almayalı. Umarım iyisindir.

Aslı Hn. teşekkür ederim güzel yorumunuz için. İnternet üzerinden kitap satan her yerden hemen temin edebilirsiniz. Kitapçılara dağıtımı başladı. İstanbul'da büyük kitapçılarda var ama diğer kitapçılara ve İstanbul dışındaki şehirlere de yıl sonuna kadar dağıtımı yapılmış olacaktır.

hanimiş dedi ki...

Teşekkür ederim Papatya (Zeynep?).. Benim için de sizin yorumunuzu gördükten sonra bloğunuzu keşfetmek ve yaptıklarınızı görmek bir zevk oldu. Sevgiler..

Nilüfer Hn, dersler bitince beni unutmazsınız değil mi? Öğretmenler günü hediyeniz için ayrıca tekrar teşekkür ederim.

Merhaba Tijen, gerçekten çok emek yoğun bir süreçti. Maddi bir kaygıyla yapılacak birşey değil, zaten onu bilerek başladık. Tüm isteğim pastacılığı seven ve ilgi duyanların faydalanabileceği bir kaynak oluşturabilmekti. Umarım muvaffak olabiliriz. Güzel dileklerin için teşekkür ederim.

Teşekkür ederim Esra Hn, ben de böyle güzel geri dönüşler aldığım için çok mutlu oluyorum. Sağolun.

Teşekkür ederim Bahar. Hem yorumun hem de gastronotta yazdığın güzel yazı için.

Ebru Hn sağolun, benden de Larissa'ya sevgiler...

Pınar Hn. eşinizin hediye olarak kitabımızı seçmiş olmasına ayrı bir sevindim. Öncelikle eşinize, sonra da zarif yorumunuz için size çok teşekkür ederim. Umarım bundan sonra yemek yapmak kadar tatlı ve pasta yapmayı da çok seversiniz.

Esra dedi ki...

Sayın adsız, yanlış yazmışım Remzi kitapevi olacaktı.

zinnur dedi ki...

Sevgili Isil, ben bunu nasil oldu da kacirdim! Bir sonraki postunu okurken haberim oldu ancak. Cok sevindim Turk pastaciligi adina. Sizin ekipten guzeli olamazdi butik pastacilik konusunda bir kitap olusturmak icin. Ruyalarini gerceklestirirken, bu yolun baslangicindaki cicegi burnunda pastacilara, hevesli amatorlere yol gosterecek bir eser yaratmayi da ihmal etmedin. Ne guzel! Barasilarinin devamini diliyorum yurekten,
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

merhabalar,nihayet kitabınızı alabildim...iyi ki de almışım,benim favori mutfak arkadaşım olacağı kesin...kesinlikle herkese tavsiye ederim..emeği geçen herkesin ellerine sağlık...eeee,devamı da gelir inşallah :)
sevgiler,aysel cevizcioğlu

Yumurta Sarısı dedi ki...

Kitabınız, annemin bana doğum günü hediyesiydi,bugün kargoyla elime ulaştı. Fotoğraf kareleri, tasarımı, anlatımı, herşeyiyle muhteşem :) ellerinize, yüreğinize sağlık...
www.yumurtasarisi.com

SELMİN dedi ki...

Işıl Hanım,
Kitabınız tek kelimeyle mükemmel!Çok detaylı, bol tarifli ve bol görselli bir kitap, ben resmen bayıldım. Kitabı görür görmez D&R da oturdum başladım sayfaları tek tek incelemeye, kitabın başından kalkamayacağımı anlayan eşim hemen kitabı aldı :) Fotoğraf çekimleri mükemmel, kesinlikle iştah açıcı, Hürkan Tabanlı'nın ellerine sağlık harika bir iş çıkarmış.. Tarifler bolca, insanın hepsini deneyesi geliyor:) modelleme ile ilgili çok faydalı anlatımlar var, özellikle içinde insan modellemesinin detaylı anlatımını görünce çok sevindim ve sizinkine göre yaptığım insan modeli çok daha iyi oldu. Kendimi durduramayıp çok yazdım galiba:) Sizin ve Berna hanımın ellerine sağlık, çok iyi bir iş çıkarmışsınız.. Tekrar tebrikler..

ozlemhan dedi ki...

Işıl hanım ellerinize sağlık muhteşem bir kitap olmuş yeni aldım.Güzel olacağını biliyordum ama bu kadar güzel olacağını tahmin edemedim.Yabancı kitaplarıda alırım Türk'te ama içerisinde sadece birkaçtane güzel yapılabilir oluyor.Sizin bütün tarifleriniz birbirinden özel ve güzel. Çok çok tebrik ediyorum Lütfen 2. kitabı sabırsızlıkla bekliyorum.

hanimiş dedi ki...

Ne mutlu bize ki boyle guzel yorumlar geliyor kitabimiz hakkinda. Cok mutlu oluyorum gercekten. Tesekkur ederim hepinize.

Adsız dedi ki...

selamlar, ben fransa'da yasiyourm. butik pastaciligi hobi olarak yapmak istiyorum. Kitabinizi gorunce ok sevindim, zaten blogunuzu takip ediyordum. Kitabinizi bugun siparis verdim Ankara'ya insaallah ordan bana ulasacak. Simdiye kadar hiç yapmamistim seker hamurlu pasta. Baslamadan once bilgi topluyorum yavas yavas malzemelerimi siparis veriyorum daha sonra baslayacagim. Birde burda domuz jelatini vs. katkili urunler oldugu için seker hamurunu kendim yapmam lazim. Umarim kitapta hersey vardir.Benim gibi amatorler için faydali olur insaallah. Sevgiler :)

hanimiş dedi ki...

Merhaba ithalgelin,
Merak etmeyin kitabimizda seker hamuru yapim asamalari adim adim fotograflarla ve detayli olarak anlatiliyorum. Eminim size faydali olacaktir. Sormak istediginiz birsey olursa bana her zaman yazabilirsiniz.

Pastavilya dedi ki...

Merhaba Işıl Hanım. Kitabınızı sipariş verdim fakat henüz elime geçmedi. Sabırsızlıkla bekliyorum:)))

Butik pastacılıkta bilgilerin sır gibi saklandığı bir ortamda böyle bir kitap çıkardığınız için size ayrıca teşekkür etmek isterim. Maalesef bu sektörde bilgilerini paylaşan ender kişilerdensiniz. Bizim gibi yeni başlayan kişiler için kitabınızın çok faydalı olacağına inanıyorum.

Sevgiler....

hanimiş dedi ki...

Teşekkür ederşm Pastavilya,
Dediğiniz gibi faydalı olabiliyorsak be mutlu bize..

canan kufer dedi ki...

isilcigim,


türkiye ye gelir gelmez kitabini aliyorum.

sevgiler,
canan

İpek dedi ki...

Kitabınız bugün tesadüfen çıktı karşıma İnkılap'ta. Tereddüt ettim önce çünkü 15 gün önce aldığım ve bu alanda iddalı olan imzalara ait olan "pastacılık kitabı" beni sükût-u hayal'e uğratmıştı...

Ama siz hiçbir şeyi kendinize saklamadan bizimle paylaşmışsınız. Verdiğim her kuruş helal olsun.

Teşekkürler yürekten.

hanimiş dedi ki...

Ne mutlu bize.. Sagolun Ipek Hn.

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun kitabınız,bende kendim kazanç maksatlı pasta yapmak istiyorum ama bir türlü kalkışamıyorum,el lezzetim oldukça iyi önce kurs diyorum daha iyi pekişmek için ama yer kısıtlı siz uzaksınız bize.D&R da gördüm ayaklarım ağrıdığı halde elimden bırakamadım baktım,baktımm.Bana ne önerirsiniz hangi yoldan gideyim,yardımcı olursanız sevinirim.

hanimiş dedi ki...

Merhaba sayin adsiz.. yorum yazarken keske isminizi de yazsaydiniz.. oncelikle tesekkur ederim, kitabimizi begenmenize cok memnun oldum. sorunuza gelince... cevabi oldukca kapsamli olacak bir soru olmus. acaba bana hanimis@gmail.com adresinden ulasabilir misiniz? o sekilde daha net yardimci olmaya calisirim size. mailinizi bekliyorum. sevgiler

Adsız dedi ki...

Işıl hanım , uzun süredir almayı ertelediğim butik pastacılık kitabınızı dün kitap fuarında da görünce bu kez ileriye atmamam gerektiğini düşünerek hemen aldım. Okadar keyifliyim ki şuanda sizinlede bu duygumu paylaşmak istedim. Daha önceden aldığım butik pastacılıkla ilgili kitabımda olduğu gibi düşünmüştüm sadece bana fikir verebilir yeni düşüncelerde yardımcı olur diye düşündüğüm kitap tam anlamıyla mucize gibi tüm beklentilerimin doğrultusunda bilmek istediğim gerçek detayları anlatarak önüme geldi :) Tarifler mükemmel. hiçbirtanesini dahi atlamadan yapıcam çok kararlıyım. Dün elma şekeri yaptım mesela. önceden denediğimde neden olmadığını sizin tarifinizle yakaladım. Ben ve benim gibi tecrübeye , bilgiye, tekniğe ihtiyaç duyan tüm pasta severlere yardımcı olduğunuz ve bilgilerinizi esirgemeden paylaştığınız için çok çok ama çok teşekkürederim. Kocaman öpüyorum :) sevgiler....

Adsız dedi ki...

Hayatımda ilk defa üst üste yaptıgım 3 tarifte de başarılı olamadım.. Oysa ki çevremde mutfağa ilgim ve becerikliligimle tanınırımm.. Kitabı aldığıma , o kadar para verdiğime bin pişman oldum....bilginiz olması için paylaşmak istedim... Bu arada belirtmek isterim ki ilk defa bir kitaptan tarif denemiyorum :( aynen sizin kitaplığınız gibi tarif kitaplarıyla dolu bir kütüphanem var !!!!!

hanimiş dedi ki...

Cok uzuldum yazdıklarınıza. (keske isminizi de yazsaydınız)

Kitabı hazırlarken tarifleri defalarca denedik. Öğrencilerimize ve arkadaşlarımıza da tarifleri verdik. Onlar da denediler. Bazılarının bazı tarfileri tutturamadığı oldu ama öyle bir durumla karşılaştığımızda da tekrar izledikleri yolları, kullandıkları malzemeleri veya fırını gözlemleyip bir şekilde üstesinden geldik. Pasta kitabı çıkarmak riskli bir işti, sizi üzen durum gibi birşeyle karşılaşmayı göze almak gerekiyordu.Ama ben şahsım adına umdum ki iyi niyetimiz ve çabamız olası bir memnuniyetsizliği çözebilir. Öyle ki ben çok kolay ulaşılabilir biriyim. Telefon numaram, mail adresim sitemde mevcut, blog da bu anlamda herkese açık.

Keşke ilk mutsuz denemenizde benimle irtibata geçseydiniz. Eminim neden böyle birşey olduğunu bulabilirdik. Böylelikle kitabımız sizi bu denli kızdırmazdı. Hangi tarifleri denediğinizi ve iletişim bilgilerinizi bana iletmek isterseniz belki sebebini birlikte bulabiliriz.

Adsız dedi ki...

MERHABA BENDE ŞEKER HAMURLU PASTA VE KURABİYE YAPIMINA İLGİ DUYUYORUM YAPABİLMEYİ O KADAR ÇOK İSTİYORUM Kİ AMA CESARET EDEMİYORUM KİTABINIZI HENÜZ ALAMADIM ESKİŞEHİRDE YAŞIYORUM VE BURDA PASTACILIK EĞİTİMİ ALABİLECEĞİM BİR YER DE YOK OĞLUMUN VE YAKINLARIMIN ÇOCUKLARI İÇİN BÖYLE GÜZEL DOĞUM GÜNÜ PASTALARI YAPMAK İSTİYORUM KİTABINIZI EN KISA ZAMANDA ALMAK İSTİYORUM UMARIM YARDIMCI OLUR BANA ÇOK TEŞEKKÜRLER ŞİMDİDEN
AYŞEN DURMUŞ
aysen26@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Kitabınız çok güzel bir yıldır elimden düşmüyor ve bir çok tarifi denedim. ancak kavala kurabiyesi tarifinde bir sorun olduğunu düşünüyorum. hamuru sizin verdiginiz ölçülere toparlayamiyorum.

hanimiş dedi ki...

Ayşen Hn sizebir e-posta göndermiştim elinize ulaştı mı acaba?

Kavala kurabiyesi konusunda bazen hamur toplanmıyor diyenler oluyor. Kullandığımız malzemelere bağlı olarak bazı tariflerde böyle sorunlar olabiliyor. Önerim hamur toplanana kadar un eklemeye devam etmeniz yönünde.. İlginiz ve güzel sözleriniz için teşekkürler

Adsız dedi ki...

merhabalar isil hanim ben size fransadan yaziyorum.kitabinizi almak istiyorum acaba yurdisinda da satisa sunuldumu yoksa sadece turkiyede mi satiliyor.

hanimiş dedi ki...

Merhaba.. Malesef sadece Türkiye'de satılıyor ama belki internet üzerinden satan kitapçıların bazıları yurtdışına gönderim yapıyor olabilir, onlardan bakabilirsiniz...

Adsız dedi ki...

bende uzun süredir araştırmalar sonucu ulaştım bu kitaba ve hemen sipariş ettim birkaç gün içersinde ulaşıcak bana dahada katacakları var bu kitabın teşekkürler