12 Nisan 2012

HANİMİŞ TURNEDE: ADANA


İlk turne programında Adana olmadığı için sitem dolu pek çok e-posta gelmişti. Fırsat bulduğum ilk tarihe Adana biletlerimi aldım.

Adana'ya gidiyorum gitmesine ama ne yapacağız, nerede buluşacağız, kimler gelecek (ya da birileri gelecek mi), atölye çalışması olacak mı, bunların hiçbirini düşünemedim ve malesef organize edemedim. Gelen mesajları yanıtlayamadım. Bu mesajların çoğu atölye çalışmasını soruyordu. Adana ile ilgili plan netleşince size haber vereceğim dediklerime bile haber veremedim. Zira vakit geldi ama hala Adana ile ilgili netleşen birşey yok.

Yolculuk vakti geldi, durum da biraz böyle belirsiz olunca elim ayağıma dolandı. Yolculuğu ertelesem mi diye şu ana kadar kararsızdım ama "pasta buluşması"nı düşünerek ertelemekten vazgeçtim. Haftasonu ve takip eden pazartesi günü Adana'dayım. 


15 Nisan 2012 pazar günü saat: 13:30

Adana Pasta Buluşması

Yer: Anemon
Adres: Kurtuluş Mh. Ziyapaşa Blv. Şinasi Efendi Cd. Metro Sineması Sokağı, Lacoste Karşısı


Bu pazar günü pastaseverler ile bir buluşmamız olacak. Bu yazıyı okuma fırsatı bulan, uygun olan, gelmek isteyen herkesi bekleriz. Elbette herhangi bir katılım ücreti yok. Tanışalım, kaynaşalım, kahvemizi içip pastacılık üzerine sohbetler edelim...

Duyuruyu bir türkü ile sonlandırmak isterim:

Adana köprü başı
Otur saraya karşı
Gel beraber gezelim
Dosta düşmana karşı


3 yorum var:

Adsız dedi ki...

anemon otel çok güzel bir oteldir

Ayşe dedi ki...

Kurs olmamasına üzüldüm ama sizinle tanışacağım için çok mutluyum. Pazar günü görüşmek dileği ile

Adsız dedi ki...

pazartesi bir buluşmaolacakmı pazar benimiçin çok zor sizinle tanışmayı çok istiyorum tuba yalçın 05309210982 tubapasta@hotmail.com