02 Nisan 2012

HANİMİŞ TURNEDE: ANKARA II


Biliyorum bu sefer çok geciktim duyurusunu yapmakta... Umarım ilgilenen herkes zamanında okur. Genel talep dogrultusunda bu sefer Ankara'da cakepops & cakelets kursu yapacağız. Detayları yazının devamında bulabilirsiniz.

Kurs dışında bir de pazartesi akşamı saat 18:00'de bir pasta buluşmamız olacak. Bu turnenin en güzel kısımlarından biri de bu pastacılık (özellikle butik pastacılık) üzerine sohbetler ettiğimiz, fikir ve sorularımızı paylaştığımız, birbirimizle tanıştığımız bu buluşmalar oluyor. Geçen sefer yağmurlu bir Ankara günüydü herkes katılamamıştı ama bu sefer sanırım baharın gelmesi de lehimize olacak... (gerçi hava tahminleri yağmurlu gösteriyor yine ama ben ümitliyim günlük güneşlik olacak) Mekan konusu hala netlik kazanmadı. Ben oraların yabancısıyım, sizlerden öneri bekliyorum. Nerede oturup birşeyler yiyip kahve içip sohbet edebiliriz? Kestane kebap acele cevap.. Zira bir an önce belirleyelim ki ben yollara düşmeden buradan duyurusunu yapabileyim.

9 Nisan 2012 Pazartesi saat: 18:30

Ankara Buluşması

Yer: Urfalı Hacı Mehmet / Turan Güneş'teki şubesi
(adres bilgisi için buraya tıklayabilirsiniz)


Akşam saati olduğundan aç gelecek olanların karnını doyurabilecekleri, yemek yemek istemeyenlerin de çay veya kahve içebileceği, sakin bir yermiş. Sanırım ulaşımı da hem araba ile gelecek olanlar hem de toplu taşıma kullanacaklar için kolay olacak. Gelebilecek olan herkesi bekleriz.

Görüşmek dileği ile...

ATÖLYE ÇALIŞMASININ DETAYLARI

Cakepops & Cakelets Kursu

Eğitmen: Işıl Sözer
Eğitim tarihi: 9 Nisan 2012 pazartesi (aynı kursu talep olduğu takdirde 10 Nisan günü de tekrarlayacağız)
Eğitim süresi : 6 saat (11:00-17:00)
Eğitim yeri: Chocoj Atölyesi - Sancak Mah. Cidde Cad. No:20 B YILDIZ/ANKARA Tel: 0 312 441 40 81
Ders ücreti: 200 TL
Katılımcı sayısı: minimum 4, maksimum 8 kişi

Kurs içeriği:
- Kullanılacak keklerin ve kremaların hazırlanması
- Cakepops (kremalı kek topları) hazırlanması , süslenmesi
- Üç boyutlu mini keklerin (cakelets) hazırlanması, süslenmesi

Not: Kullanılacak tüm malzemeler ve ders notları tarafımızdan sağlanacaktır.
Kayıt olmak için 312-441 40 81 numaralı telefondan Jale Hn ile irtibata geçebilirsiniz.

10 yorum var:

Canan dedi ki...

Kugulu park san iskender hem acik hem kapali oturUlabilir.. ankara klasigi....cukurambar mudo firinci orhan big shef slo vb... mekanlar cok... ama bu sessizlige anlam veremedim...

Ipek dedi ki...

(f) House Cafe ya da kurs yerine çok yakın olan 365 AVM deki Kahve Dünyası toplanma için uygun olabilecek yerler

Zeynep dedi ki...

Geçen sefer Ankara'ya geldiğinizde ben Rize'deydim. Trabzon'da ders verdiğinizde Ankara'daydım. Şimdi yine Ankara'dasınız ve ben yine Rize'deyim. Bir türlü yakalayamıyorum sizi Işıl hanım. Ama uzaktan da olsa bir Ankara'lı olarak Cafemiz'i önerebilirim buluşma için.

Gülay dedi ki...

(m) Işıl Hanım ben chocoja bildirdim katılımımı. (Ayrıca benim istediğim ders açıldı mutluyum :D) Ben de ders sonrası buluşmaya katılmak isterim. Yer araştırma ve yer önerisi de yapabilirim ama nasıl bir yer istediğinize bağlı. Tatlı ve kahve için cafe türü bir yer mi, yoksa daha restaurant tarzı bir yer mi, bir de chocoja yakın olmasını mı istersiniz?

Güzin dedi ki...

(f) merhaba,
geçen sefer yetişememiştim kursa bu sefer adımı yazdırdım iş yerinden de daha izin almadım bu arada:) 8 9 10 nisan diye yazmışsın ama sadece 2 günlük programdan söz etmişsin. pazar günü kurs vs var mı? yoksa pazartesi görüşmek üzere:))

Adsız dedi ki...

Angora'ya ne dersiniz?

Hülya dedi ki...

Kurs yerine yakın olan 365 AVM deki Kahve Dünyası bence de güzel...

Mükerrem dedi ki...

(m)Merhabalar Isıl Hanım,
Bugün netten okudum bilgilerinizi kursu hemen aradım pazartesi ya da salı için arayacaklar beni....
Bu arada sayfayı takip ediyorum ama pazartesi akşamı buluşmasınada katılmak isterim...
Kursa yakın bir olsun derseniz 365 avm merkezi var onun içinde kahve dünyası vs. yerler var ya da çukurambarda liva da olabilir..

Adsız dedi ki...

bu buluşmayı da kaçırdım, çok üzgünüm, üçüncü seferinizi iple çekiyorum
derya
bangininmutfagi.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir blogunuz var.Dell laptop tamircileri olarak paylaşımlarınızı çok beğeniyoruz.